آشپزی

ساخت وبلاگ

با درب آکاردئوني آشنا شويد!

درب آکاردئوني امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين  آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

درب آکاردئوني

انواع درب آکاردئوني

آشنايي با درب آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط آردواز استاندارد چيست؟ با حفاظ سازه مشاوره و مشورت داشته باشيم

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

محافظ درب آکاردئوني

نصب درب آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد درب آکاردئوني چيست؟

نرده پنجره و ليست قيمت آن در حفاظ سازه

اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل درب آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي درب آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. درب آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

درب آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  حفاظ سرنيزه اي

امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

حفاظ ليليومکه بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

درب آکاردوني توليدي که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

درب آکاردئوني

نصب درب آکاردئوني و نکات آن

نصب درب آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ پنجره کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ شاخ گوزني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : با,درب,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 10:11

بهترين مشاورين انتخابات مجلس شوراي اسلامي و شوراي شهر

بهترين مشاورين انتخابات

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي و شوراي شهر

بهترين مشاورين انتخابات

بهترين مشاورين انتخابات و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي که احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را

براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم که به بايدها و نبايدهاي يک مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.  به شدت

معتقدم احاطه کامل به ابعاد پروسه انتخابات  بسيار مهم است بايد اذعان کنم که در سال ?? مهمترين رويداد سياست داخلي، برگزاري انتخابات

يازدهمين دوره مجلس و ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري است.

 

بهترين مشاورين انتخابات

بهترين مشاورين انتخابات

 

 


لطفا فيلم بهترين مشاوره انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/WQ6jV مشاهده فرماييد.


بهترين مشاورين انتخابات

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي و شوراي شهر

بهترين مشاورين انتخاباتي

يکي از مهمترين رسالتهاي انتخابات در سال ???? انتخابات سلامت، رقابت، امنيت و مشارکت حداکثري  به

عنوان ارکان اصلي برگزاري انتخابات از سوي وزارت کشور و دولت اقاي دکتر روحاني تبيين شده است. پيش

شرط برگزاري انتخاباتي قانون‌مند وجود مجرياني است که به قانون انتخابات اشراف داشته باشند که اين از

طريق آموزش به فعليت مي‌رسد و اين امر در سطح کل ايران آغاز شده و منابع مالي انتخابات در بودجه سال

?? و در تعامل با سازمان برنامه و بودجه پيش بيني شده است.

 


لطفا مقاله زبان بدن در مذاکره قسمت اول را مطالعه فرماييد.


 

 در مقاله بهترين مشاورين انتخابات نکته بسيار مهم اين است که متصديان برخي مناصب که مشخص هم هست بايد از شش ماه قبل از  انتخابات استعفاي آنان مورد

پذيرش قرار بگيرد. يعني حداکثر تا ?? خرداد ماه فرصت داريم که طبق ليستي که موجود است، افرادي که در آن  ليست هستند و قصد شرکت در انتخابات را

دارند استعفا داده و آن استعفا هم مورد پذيرش قرار گيرد.

 

بهترين مشاورين انتخابات

 

در اين جا يرخي از الزامات براي کانديداهاي محترم را بيان مي نماييم

 

?- اعتقاد و التزام به اسلام

?-التزام به نظام جمهوري اسلامي

?-تابعيت ايراني

?-ابراز وفاداري به قانون اساسي و اصل ولايت فقيه

?- برخورداري از حداقل مدرک کارشناسي ارشد يا معادل آن که ارزش استخدامي داشته باشد

?-نداشتن سو شهرت، سلامت جسمي

?-حداقل ?? و حداکثر هفتاد و پنج سال کامل سن

 

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاورین,انتخابات, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 20:46

مهاجرت به اوکراين

وقتي صحبت از هزينه مهاجرت به اوکراين يا هر کشور ديگري مي شود بايد در نظر بگيريم که هدف از اين مهاجرت چيست؟

بعنوان مثال يک دانشجو مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک فرد متخصص مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک بيزينس من و تاجر مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

يک فرد بازنشسته مي خواهد به اوکراين مهاجرت کند؟

 

چون شرايط مهاجرت به اوکراين درباره هر يک از افرادي که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همين علت هزينه مهاجرت به اوکراين درباره هريک از افراد بالا فرق مي کند و يکسان نخواهد بود.

هزينه مهاجرت به اوکراين براي متقاضيان مهاجرت تحصيلي

يک دانشجو براي اينکه بخواهد به اوکراين مهاجرت نمايد فقط نياز دارد که از يکي از دانشگاه هاي اوکراين که اکثرا دانشگاه هاي معتبري در سطح اروپا هستند، يک پذيرش در رشته مورد علاقه خودش دريافت نمايد و سپس بر اساس اين پذيرش تحصيلي، يکسري مدارک براي ارائه به سفارت اوکراين در ايران تهيه نمايد.

مدارکي که براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين در مقطع ليسانس نياز است عبارت است از:

ترجمه رسمي دانشنامه ديپلم به زبان انگليسي

ترجمه رسمي ريزنمرات مقطع ديپلم به زبان انگليسي

ترجمه رسمي پاسپورت متقاضي به زبان انگليسي

ترجمه رسمي گواهي صحت و سلامت پزشکي به زبان انگليسي

اصل پذيرش تحصيلي يا دعوتنامه تحصيلي از دانشگاه هاي اوکراين

براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين در مقطع ليسانس، احتياجي به ترجمه مدرک پيش دانشگاهي و ترجمه ريزنمرات مقطع پيش دانشگاهي نيست، اما در صورتيکه اين دو مدرک به سفارت اوکراين در ايران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراين در ايران از شما مدارک را گرفته و تاييد مي کند. علت اين امر هم به اين خاطر است که سفارت اوکراين در ايران بابت تاييد هر مدرک ترجمه شده عددي بين چهل دلار تا پنج دلار از متقاضي مهاجرت تحصيلي به اوکراين دريافت مي کند در حقيقت مي توان به زبان عاميانه اينطور بيان کرد که سفارت اوکراين در ايران بابت تاييد مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمي آيد و حتي استقبال هم مي کند و خود دانشجو بايد با هوشياري فقط مدارک مورد نياز براي صدور ويزاي تحصيلي را به کارمند کنسولي تحويل دهد.

مواردي بوده که متقاضي  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراين در ايران تحويل داده و کارمند کنسولي همه مدارک را بدون هيچ اعتراضي تحويل گرفته و فيش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراين در ايران صادر کرده است.

فقط در همين فيلد مهاجرت دانشجويي به اوکراين  مي بينيد که هزينه پرداختي بابت صندوق سفارت مي تواند براي دو دانشجو آنهم در يک مقطع يکسان، متفاوت باشد يعني مثلا يک دانشجو هزينه تاييد چهار مدرک را بصورت دلاري به صندوق سفارت اوکراين پرداخت کند و دانشجوي ديگر، هزينه تاييد پنج يا شش مدرک را بصورت دلاري به صندوق سفارت اوکراين پرداخت نمايد.

اين موارد باعث مي شود که هزينه مهاجرت به اوکراين  حتي براي مهاجرت تحصيلي در هر پرونده متفاوت باشد.

يکي از نکات مهمي که خيلي از متقاضيان مهاجرت تحصيلي به اوکراين نمي دانند و متاسفانه دارالترجمه هاي مختلف و موسسات اعزام دانشجو از اين مورد سوء استفاده مي کنند اينست که  براي ترجمه مدارک مورد نياز سفارت براي مهاجرت تحصيلي به اوکراين احتياجي به ترجمه روسي مدارک نيست و سفارت اوکراين در ايران و حتي دانشگاه هاي مختلف اوکراين، ترجمه رسمي به زبان انگليسي را از متقاضي قبول ميکنند. اما بدليل اينکه در حال حاضر در ايران هزينه ترجمه يک مدرک به زبان روسي  سه برابر هزينه ترجمه همان مدرک به زبان انگليسي است، عده ايي از اين نا آگاهي دانشجويان يا متقاضيان مهاجرت تحصيلي به اوکراين سوء استفاده مي کنند.

اين مورد هم يکي ديگر از پارامترهايي است که باعث مي شود هزينه مهاجرت به اوکراين براي هر فرد حتي با داشتن مدارک يکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصي اوکراين در دپارتمان مهاجرت هلدينگ حقوقي راديو وکالت خدمات اخذ پذيرش از تمامي دانشگاه هاي معتبر اوکراين در شهرهاي کي يف، خارکف، اودسا، سومي، لوو و … را به صورت تخصصي و حرفه ايي  انجام مي دهد.

براي مشاوره با کارشناسان ما  مي توانيد با تلفنهاي دفتر ايران و يا دفتر اوکراين تماس بگيريد و درصورت تمايل وقت مشاوره حضوري رزرو نمائيد.

هزينه مهاجرت به اوکراين براي متقاضيان مهاجرت دائم يا اخذ اقامت دائم اوکراين

همانطور که در بالا به تفصيل توضيح داده شد هزينه مهاجرت به اوکراين براي هر فرد به خيلي از پارامترها بستگي دارد

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين، پس از ورود به کشور اوکراين مي خواهد در کدام شهر زندگي کند؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراين، مي خواهد در کشور اوکراين کارآفريني کند و به اصلاح کسب و کاري راه بياندازد يا اينکه در شرکتي بعنوان نيروي کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين متاهل است يا مجرد؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين بصورت تکي مي خواهد اقدام نمايد يا بصورت خانوادگي؟

فرد متقاضي مهاجرت به اوکراين داراي فرزند است؟

سن فرزند يا فرزندان فرد متقاضي چقدر است؟
با توجه به قوانين کشور اوکراين، پروسه اخذ اقامت اوکراين و مهاجرت به اوکراين  براي فرزندان يک خانواده در سنين مختلف  متفاوت است و اين تفاوت باعث مي شود که هزينه مهاجرت به اوکراين در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته اي که درباره هزينه مهاجرت به اوکراين بايد متذکر بشويم اين است که عده ايي از افرادي که در زمينه اخذ مهاجرت به اوکراين در فضاي مجازي ايران کار مي کنند، به دليل اينکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراين مراحل مختلف و ريزه کاري هاي بسياري دارد، از نا آگاهي متقاضيان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددي را اخذ مي کنند

اما هلدينگ حقوقي راديو وکالت در قراردادي که با موکلين و متقاضيان مهاجرت منعقد مي کند هزينه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قيد مي کند و قيد مي شود که متقاضي هيچ هزينه اضافه اي بابت مراحل مختلف پرداخت نمي کند.

بعنوان مثال براي کشور اوکراين، راديو وکالت تضمين مي نمايد که در کليه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراين، هيچ مبلغ اضافه اي به عناوين واهي از متقاضي اخذ نمي شود.

طي اين مدت فعاليت در زمينه مهاجرت، موکلين و متقاضياني داشتيم که قبلا تجربه کار با گروه هاي ديگر مهاجرتي را داشتند و عنوان ميکردند که علاوه بر مبلغ قيد شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزينه هايي با عناوين مختلف از آنها اخذ مي شده است.

گروه تخصصي اوکراين در دپارتمان مهاجرت هلدينگ حقوقي راديو وکالت به صورت تخصصي و حرفه ايي خدمات مشاوره راه اندازي کسب و کار و خريد ملک و اخذ اقامت دايم اوکراين را ارائه مي کند بطوريکه راديو وکالت خبره ترين تيم اجرايي را در شهرهاي کي يف، خارکف و اودسا در کشور اوکراين دارا مي باشد.

تمامي قرارداد هاي راديو وکالت با متقاضيان و موکلين  در بخش حقوقي يا مهاجرتي در دفتر ايران تنظيم مي شوند

قرارداد ها به زبان فارسي تنظيم مي شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضميني منعقد مي گردد.

راديو وکالت سعي دارد با اعتماد سازي و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهاي حوزه فعاليت خود، برند قابل اعتمادي را براي ايرانيان در سراسر دنيا ارائه کند.

ارائه مشاوره براي متقاضيان در هلدينگ حقوقي راديو وکالت به صورت رايگان انجام ميشود

با توجه به شرايط اوکراين و ارزش پول اين کشور، بهترين موقعيت براي سرمايه گذاري در اوکراين و راه اندازي کسب و کار براي ايرانيان علاقه مند مي باشد.

راديو وکالت تيم تخصصي مشاوره سرمايه گذاري دارد و مي تواند در حوزه هايي که  در اوکراين سود ده مي باشد  به متقاضيان سرمايه گذاري و راه اندازي کسب و کار، مشاوره تخصصي ارائه دهد.

براي اطلاعات بيشتر و دريافت وقت مشاوره مي توانيدبا تلفن هاي دفتر ايران تماس بگيريد

88705123

88106119

 

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : موسسات,اعزام,دانشجو, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1398 ساعت: 12:03

قيمت سئو و خدمات سئو

سئو (انگليسي: SEO) يا بهينه سازي موتورهاي جستجو، از جمله گوگل و بينگ توسط متخصص سئو صورت مي‌پذيرد. از جمله مواردي که مي‌تواند منجر به بهبود سئو سايت ما شود، يادگيري اصول سئو است که با بهره از آن‌ها، مي‌تواينم به سئو کردن بپردازيم. از سويي يادگيري مفاهيم ديجيتال مارکتينگ کمک بسياري در يادگيري بازاريابي سئو چيست مي‌کند.

خدمات سئو شامل طيف گسترده‌اي از موارد مي‌شود. از جمله خدمات سئو مي‌توان به سئو سايت (on-site و off-site) در برخي کلمات کليدي به صورت پروژه‌اي، رفع برخي نواقص تکنيکال در وبسايت و … اشاره کرد. برخي از سئوکاران نيز خدمت افزايش ترافيک را ارائه مي‌دهند که مزايا و معايب خاص خودش را به همراه دارد. به عنوان مثال، محتواهاي وبسايتي دچار کنوباليزيشن شده‌اند و اين متخصص سئو است که مي‌تواند مسير درست از بين بردن همجنس خواري پيش آمده را براي وبسايت شما مشخص و بر اساس آن برنامه، به رفع مشکل پيش آمده بپردازد.

 

 

قيمت سئو متناسب با اسکيل پروژه، سرچ واليوم کلمه کليدي، سختي کلمه و … مشخص مي‌شود؛ و به يک عامل به صورت مستقيم، وابسته نيست. به همين دليل متناسب با سطح سئو مورد نياز براي شما، قيمت سئو نيز متفاوت خواهد شد.

از مواردي که در اصول سئو مي‌توان به آن اشاره کرد که ذيل خدمات سئو، از سوي سئوکار به شما ارائه مي‌شود، مي‌توان به بررسي چگالي کلمات کليدي در محتواي خلق شده، راهکارهاي گري هت سئو براي تخصيص منابع کمتر در عين رنک  گيري پايدارتر، بررسي بکلينک‌هاي دريافتي وبسايت شما، طراحي ساختار سايت براي توضيع متوازن اعتبار (Domain Power) و … اشاره نمود.

بازاريابي با بهره از سئو، اين مزيت را دارد که شما بي آن که هزينه‌هاي سنگيني (متناسب با اسکيل سازمان و ميزان رقابت سئو در حوزه شما) براي Google AD تخصيص دهيد، بتوانيد نتايجي بلندمدت‌تر کسب کنيد. در اکثر حالات، هزينه گوگل ادوردز بيش از هزينه ماهانه سئو شما مي‌شود و همچنين به دست آوردن ترافيک ورودي ارکانيگ که از افزايش CTR شما حاصل مي‌شود، منجر به افزايش اعتماد وبسايت شما نزد گوگل و به تبع، شکل گرفتن حلقه‌ي تقويت شونده مثبت در جهت بهبود اعتبار شما نزد گوگل مي‌شود.

در اين ميان، داستان نويسي براي خلق محتوا بسيار مهم خواهد شد. يک سئوکار بايد به شکلي بتواند يک داستان کم نقص خلق کند که مخاطب را ميخکوب کند. سبک روايتگري و داستان گويي در داستان، عاملي است که منجر به بهبود مطلوبيت مطالعه متن ما (داستان) مي‌شود. در واقع يکي از اصول نانوشته سئو، در کنار نحوه نگارش تايتل، دسکريپشن، آلت تکست تصاوير و …، شيوه قلاب کردن مخاطب به محتواي خودمان است که منجر به افزايش Time on Site يا Dwell Time مي‌شود.

يک متخصص سئو به عنوان يک بازارياب که بر محتوا تسلط دارد، مي‌تواند با انکرتکست داستان کوتاه جالب يا داستان آموزنده مخاطب را يک لايه به آنچه هدفش است، نزديک‌تر کند. به عنوان مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات سئو از جمله سئو سايت يا ارائه خدمت مشاوره سئو را در ذهن خود داريد، ابتدا بايد مخاطب را از محتوايي که خلق کرده‌ايد، وارد وبسايت خود کنيد و با داستاني که براي او خلق کرده‌ايد، مسير مخاطب را جهت دهي کنيد. از سويي مفهوم Omni-Chanel در بازاريابي مطرح مي‌شود، که اثر بسازيي در قلاب کردن مخاطب دارد. ايجاد محتوايي با داستان آموزنده، علاه بر آن که موجب جلب رضايت مخاطب مي‌شود، او را به سوي هدف ما، سوق مي‌دهد.

ما با خلق داستان در محتواي‌مان که مي‌تواند داستان کودکانه يا داستان کوتاه عاشقانه تلقي شود، از يک سو؛ و سئو کردن مطلوب محتوا از سوي ديگر، علاوه بر رنک گيري بهتر در SERP با کلمه کليدي مدنظرمان، مخاطب را به سمت هدف مدنظر خودمان برده‌ايم.

به عنوان مثال، محتواي املاء صحيح کلمات از حميد طماسبي به شکلي نگاشته شده است که اگر فردي کلمه کليدي مصدع اوقات را جستجو کند، محتواي او، در رتبه  اول، نمايان مي‌شود!

اينک اين پرسش مطرح مي‌شود که چه شد، محتواي مصدع اوقات حميد طهماسبي، رتبه يک را به خودش اختصاص داد. پاسخ همان چيزي است که در چند خط پيش مطرح شدسئو و خلق داستان.

نگاهي به محتوا بيندازيم. در کنار کلمه کليدي مصدع اوقات، از LSIهاي تصدع اوقات، تصديع اوقات و مسطح اوقات نيز بهره برده شده است. از سويي به بيان مترادف مصدع اوقات نيز پرداخته شده است. گوگل با کراول و خزش در اين صفحه، متوجه خواهد شد که محتوايي پيرامون مصدع اوقات نگاشته شده است و نه محتوايي پيرامون سايت ديوار.

نگاهي به محتواي سئو شده ديوار حميد طهماسبي بيندازيم. در کنار کلمه کليدي اصلي که ديوار است، از LSIهايي مانند دانلود ديوار، ديوار من، ديوار کرج، ديوار اهواز و ديوار شيراز، اصفهان و مشهد بهره برده شده است. اين عمل علاوه بر آن که موجب افزايش چگالي کلمه ديوار مي‌شود، کمک مي‌کند مخاطب نيز با آگاهي بيشتر از مفهوم اصلي مورد اشاره در محتوا، به ادامه مطالعه آن بپردازد.

البته در کنار چگالي کلمه کليدي، موردي مانند اعتبار دامنه وبسايت dimaht.com را نيز بايد در نظر بگيريم.

فراموش نکنيم محتوايي نظير داستان، ديوار و مصدع اوقات، تنها با سئو on-page رتبه مطلوبي نگرفته‌اند؛ بلکه به صورت کلي، سايت سئو شده است و بايد نگاه کل نگرانه به سايت اندازيم و از منظر on-site و همچنين off-site بررسي‌اش کنيم. دريافت بکلينک از وبلاگ‌هاي شخصي با اعتبارهايي مطلوب، به عنوان مثال يکي از عوامل اثرگذار بر off-site & off-page ديماتي است.

سئو را چيزي فراتر از هر آنچه در ذهن داريم، بايد در نظر بگيريم. فردي که به عنوان سئوکار به ارائه خدمات سئو مي‌پردازد، بايد مهارتي مانند خلق داستان را در خودش پرورش دهد. با پرورش اين مهارت است که مي‌تواند محتوايي مانند ديوار يا مصدع اوقات را براي مخاطب، دلنشين کند و او را به سمت هدفي که مدنظر دارد، جهت دهد.

 

Source: Coell University

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : سئو,سایت,(on,site,و,off,site), نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 20:53

تصور کنيد احتياج به نظافت منزل براي مکان جديدي که تازه خريداري کرده ايد داريد و منزل جديدي که براي زندگي در نظر گرفته ايد بسيار کثيف است و همسر شما باردار است و احتياج به نظافت منزل فوري داريد.

جالب است بدانيد، افرادي که به دنبال نظافت منزل هستند، عبارات زير را نيز جستجو مي‎‌کنند:

  • نظافت منزل تهران
  • اپليکيشن نظافت منزل
  • تعرفه نظافت منزل
  • نظافت منزل مشهد
  • نظافت منزل کرج
  • نظافت منزل فوري
  • نظافت منزل تبريز
  • نظافت منزل اصفهان
  • نظافت منزل شيراز

 

نظافت راه پله و پارکينگ

 

حال اگر اين جا به جايي در روز جمعه باشد و شما ساکن شهر اصفهان باشيد و نياز به فرد يا افرادي با توجه به حجم کار داريد که در روز جمعه جهت نظافت منزل شما بيايند اما مشکل اينجاست که اولا پيدا کردن اين افراد در کوچه و خيابان براي نظافت منزل اصفهان به راحتي نيست و فردي که بخواهد قابل اطمينان باشد به اين راحتي ها براي روز جمعه وقت خالي ندارد و خودش در جايي مشغول به کار است.

از طرفي امکان دارد بخواهيد با دوستان و آشنايان تماس بگيريد و از آنها کمک بخواهيد که خب براي روز تعطيل زمان مناسبي براي اين کار به نظر نمي رسد در نتيجه تصميم مي گيريد به سراغ روش هاي سنتي رفته و براي نظافت منزل خود از روزنامه و يا 118 به جهت پيدا کردن شماره شرکت هاي نظافت منزل اقدام نماييد همچنين شما نياز داريد تعرفه نظافت منزل را با توجه به نياز خود پيدا کنيد.

بعد از تماس با شرکت هاي مختلف که شايد اکثرا پاسخگو شما نباشند و يا نيرويي نداشته باشند (البته اين مورد براي روزهاي پايان هفته طبيعي هست چون معمولا اين شرکت ها مشتريان ثابت دارند و براي آخر هفته جهت نظافت منزل نيرو رزرو مي کنند)، شرکتي به شما اعلام مي کند که فقط نيروي آقا دارد و شما هم با توجه به شرايط همسرتان و اينکه نياز داريد يک نيرو خانم در منزل حضور يابد براي کمک کردن به چيدن وسايل منزل ترجيح مي دهيد خودتان مشغول به کار شويد و کلا بيخيال گرفتن نيرو براي نظافت منزل خود شويد.

وضعيت مي تواند در نظافت منزل شيراز، نظافت منزل مشهد و نظافت کرج شرايط مشابه و شايد براي شما بدتر هم باشد پس بايد براي نظافت منزل خود راه حل بهتري بيابيد.

پيشنهاد ما براي رفع مشکل شما استفاده از اپليکيشن نظافت منزل است و اگر چرخي در بازار بزنيد و اپليکيشن هاي مختلف را بررسي کنيد متوجه خواهيد شد شايد تعداد زيادي اپليکيشن نظافت منزل جهت رفع نياز شما که همان نظافت منزل است بيابيد ولي نکته اينجاست که آيا به تمامي نياز هاي شما پاسخگويي دارند؟

از ميان اپليکيشن هاي موجود شما به طور قطع به يقين به دنبال موردي خواهيد گشت که تعرفه نظافت منزل در آن براي شما مشخص باشد، راحتي کار با اپليکيشن نظافت منزل يک مورد بسيار مهم است که بايد در نظر گرفته شود، همچنين امکان انتخاب روز مناسب با تايم شما و مهمتر از آن امکان انتخاب نظافتچي خانم يا آقا براي نظافت منزل خود از نکات قابل توجه در انتخاب يک اپليکيشن نظافت منزل مي باشد.

اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما با توجه به نياز هاي مختلف مشتريان محترم طراحي و راه اندازي شده تا با خيال راحت کارهاي منزل از جمله نظافت منزل را به خدمت از ما بسپاريد و به امور مهم زندگي خود با خيال آسوده بپردازيد.

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : نظافت,منزل, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت: 1:45

سوالات و جزوه آزمون استخدامی آموزش پرورش دبیری زبان و ادبیات انگلیسی

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : سوالات,و,جزوه,آزمون,استخدامی,آموزش,پرورش,دبیری,زبان,و,ادبیات,انگلیسی, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت: 23:40

اهميت تمرينات مقدماتي يا گرم کردن بدن و تمرينات پاياني يا سرد کردن بدن در بدنسازي و فعاليت هاي ورزشي سنگين

اهميت تمرينات مقدماتي يا گرم کردن بدن و تمرينات پاياني يا سرد کردن بدن در بدنسازي و فعاليت هاي ورزشي سنگين

اهداف اصلي اين کار افزايش دماي عمومي بدن و عضلات عميق است تا قدرت کشاني در بافت هاي کلاژني بالا رفته و امکان انعطاف پذيري بيشتري را به بدن بدهد.

تمرينات مقدماتي يا گرم کردن
از گرم کردن جهت پيشگيري از آسيب هاي ورزشي استفاده مي شود، گرچه اطلاعات محدودي جهت اثبات اين امر وجود دارد اما عقيده بر اين است که گرم کردن بدن از بروز ضرب ديدگي ها و پارگي تارهاي عضلاني از محل اتصال تاندوني آنها پيشگيري نموده يا از ميزان اين آسيب ها مي کاهد:
بيش از همه، عضلات مخالف دچار پارگي مي شوند. عدم توانائي اين عضلات در شل شدن سريع، به اضافه قوه انقباضي عظيم عضلات موافق که به اندازه? حرکت قسمت متحرک افزوده مي شوند، عضلات مخالف را در معرض ضرب ديدگي شديد و ناگهاني قرار مي دهند که در نتيجه مي توانند باعث پارگي خود تارهاي عضلاني و نيز پارگي از محل اتصال تاندوني آنها بشود، فرآيند گرم کردن صحيح بدن مي تواند از سختي و دردناک شدن عضله جلوگيري کرده و يا ميزان آن را کاهش دهد.
? اهداف فيزيولوژيک گرم کردن بدن
اهداف اصلي اين کار افزايش دماي عمومي بدن و عضلات عمقيق است تا قدرت کشاني در بافت هاي کلاژني بالا رفته و امکان انعطاف پذيري بيشتري را به بدن بدهد. با اين کار احتمال پارگي هاي عضلاني و پيچ خوردگي هاي رباطي کاهش يافته و به پيشگيري از دردهاي عضلاني نيز کمک خواهد شد. هنگامي که دماي سلول ها افزايش يابد همگام با آن در فرآيندهاي متابوليکي داخل سلول ها نيز ازدياد سرعت متقابل روي خواهد داد، زيرا اينگونه فرآيندها وابسته به حرارت و دماي سلولي مي باشند.
در برابر يک درجه افزايش دماي داخلي، تقريباً معادل ??% ازدياد سرعت متابوليسم ايجاد مي شود. در دماهاي بالاتر آزاد شدن اکسيژن از هموگلوبين و ميوگلوبين ها با سرعت و ميزان بيشتري ميسر شده و ميزان جريان خون بالا مي رود و چسبندگي عضلاني کاهش مي يابد که اين پديده باعث بهبود اکسيژن رساني در خلال فعاليت خواهد شد. سرعت انتقال تکانه هاي عصبي نيز افزايش مي يابد. به کارگيري دستجات عضلاني قبل از به کارگيري آنها در فعاليت هاي قدرتي به بهبود عملکرد شخص منجر خواهد شد.
اگر در يک واحد حرکتي ابتدا بار کاري نسبتاً بالائي اعمال شده و سپس فعاليت اصلي به عضله تحميل شود، احتمالاً انگيزش بيشتري حاصل خواهد شد که در مجموع نتيجه آن، افزايش ظرفيت فعاليت بدني در شخص ورزشکار است.
براي اينکه فرآيند گرم کردن، بدن را به حالت آماده دربياورد حداقل پانزده تا سي دقيقه وقت لازم است که در اين مدت دماي بدن افزايش مي يابد و تغييرات ذيل در فيزيولوژي بدن ايجاد مي شود: افزايش دسترسي عضلات به شبکه هاي مويرگي به منظور آمادگي براي فعاليت بيشتر و فراهم نمودن قند خون و آدرنالين موردنياز. مدت زمان لازم براي اينکه بدن به طور رضايت بخشي گرم شود برحسب وضعيت فرد متغير است و با بالا رفتن سن افزايش مي يابد.
فرآيند گرم کردن برحسب نوع رقابت نيز فرق مي کند. به ورزشکاران توصيه مي شود که در چارچوب فعاليت هائي خود را گرم کنند که شباهت به مسابقه داشته و قرار است آنها در آن رقابت نمايند. بنابراين شخصي که دونده? دو سرعت است بايد مقداري به صورت آهسته بدود، چند بار استارت زده و باالأخره بعضي از نرمش هاي کششي و تمرينات عمومي بدن را اجراء کند.
بازيکن بينس بال ابتدا بايد نرمش هاي عموم يبدن را انجام دهد، چند بار چوب بيس بال را در هوا حرکت داده و پرتاب هاي مقدماتي را اجراء نمايد و در اين ضمن متناوباً حرکات کششي را نيز انجام دهدبه نظر مي رسد به کارگيري اصل اضافه بار و حرکات تقليدي براي آن دسته از مسابقاتي که نياز به هماهنگي عصبي - عضلاني دارند بسيار حائزاهميت باشد. در روزهائي که هوا سرد است مدت زمان فرآيند گرم کردن بدن بايد افزايش بيابد و هنگام انجام فعاليت ها لباس گرم پوشيده شود. حرکات کششي در مراحل گرم کردن و سرد کردن از اهميت خاصي برخوردار است.? فرآيند گرم کردن بدن
عموماً اين فرآيند به دو دسته تقسيم مي شود:
?) گرم کردن عمومي يا گرم کردني که به رشته? ورزشي ارتباط ندارد. اين دسته شامل فعاليت هائي هستند که باعث گرم شدن عمومي بدن مي شوند. بدون کوچکترين ارتباطي به مهارت هائي که در رشته? مربوطه لازم الاجراء است.
?) گرم کردن اختصاصي يا مرتبط با رشته ورزشي که تقليدي است، يعني همان مهارت ها و يا مشابه همان مهارت هائي هستند که در مسابقه بايد انجام شوند (مانند: پرتاب وسيله، ضربه زدن با راکت يا چوب و مرور فنون رشته? ورزشي خاص).
گرم کردن عمومي: شيوه هاي اين فرآيند بايد شامل دويدن به صورت آهسته يا دوي راحت و تمرينات عمومي و کششي باشد. اين مراحل بايد بدن را براي فعاليت آماده ساخته و آن را نرم و روان کند. اين فعاليت ها بايد از شدت عمل کافي و مدت زمان مناسب برخوردار باشند تا دماي بافت هاي عمقي بدون ايجاد خستگي افزايش بيابد، هنگامي که ورزشکار عرق کرد، دماي داخلي بدن به حد مطلوب رسيده است.
طبيعت گرم شدن بدن متغير بوده و تا حدودي به ماهيت فعاليت وابسته است. برخي از اين فعاليت ها براي کليه رشته هاي ورزشي مناسب بوده و بايد با کنار ساير فعاليت هائي که براي رشته هاي ورزشي تخصصي طراحي شده اند، انجام شوند.
گرم کردن اختصاصي: پس از اتمام شيوه هاي عمومي گرم کردن بدن، ورزشکار بايد به آن دسته از تمريناتي که مختص مسابقات با فعاليت هاي اوست بپردازد. افراد بايد با سرعت متوسط کار را شروع کرده و سپس هنگامي که متوجه ازدياد دماي بدن و افزايش فعاليت قلب و عروق شدند به شدت عمل خود بيافزايند. اثرات فرآيند گرم شدن بدن ممکن است تا مدت چهل و پنج دقيقه نيز ادامه يابد. ولي هر چه قدر که دوره? گرم کردن به فعاليت اصلي نزديکتر باشد. اثرات مثبت آن بر روي فعاليت فوق بيشترين بهره را از فرآيند گرم کردن خواهد برد. نبايد بين اتمام اين فرآيند و شروع فعاليت اصلي بيش از پانزده دقيقه فاصله بيافتد.
 تمرينات پاياني يا سرد کردن
چنين مرسوم است که ورزشکارها و ساير افرادي که درگير تمرينات بدني منظم مي شوند، به سرد کردن بدن خود دست مي زنند. به اين معني که پس از جلسات رقابت و تمرين به انجام تمرينات نرم و سبک مي پردازند. حداقل دو دليل عمده جهت اين قبيل تمرينات در دست است.
?) سطح اسيد لاکتيک عضله و خون، هنگام برگشت به حال اوليه فعال نسبت به برگشت به حال اوليه غيرفعال سريع تر کاهش پيدا مي کنند. لذا سرد کردن بدن، سبب کاهش اسيدلاکتيک و برگشت به حال اوليه? سريع تري پس از خستگي بدني مي شود.
?) فعاليت سبک و سنگين سبب ادامه? تلمبه عضلاني حاصل از انقباضات شده لذا تجمع خون در اندام ها به ويژه پاها جلوگيري مي کنند. تلمبه عضلاني يا عمل مکشي که توسط انقباض و انبساط متناوب عضلات فعال ايجاد مي شوند به بازگشت وريدي کمک مي کند. جلوگيري از تجمع خون نه فقط امکان کوفتگي تأخيري عضلات را کاهش مي دهد، بلکه ضعف و سرگيجه را نيز کاهش مي دهد.
در مورد سرد کردن بدن در حال حاضر مراحل ويژه يا فعاليت هائي در دسترس نيست، هر چند مي توان توصيه نمود که فعاليت هاي اصلي بايد بلافاصله پس از جلسات تمرين يا مسابقه دنبال شوند، به عنوان مثال مي توان پس از دوهاي سنگين و شديد به انجام دوي سبک يا راه رفتن و پس از يک مسابقه فشرده? بسکتبال، به اجراء شوت آزاد يا شوت از نقاط مختلف زمين پرداخت. پس از اين، به انجام پاره اي از نرمش ها و سپس تمرينات کششي اقدام نمود. فعاليت اصلي و تمرينات کششي مي بايست به عنوان مهمترين مراحل سرد کردن بدن مورد توجه قرار گيرند.

 

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,تمرینات,مقدماتی,یا,گرم,کردن,بدن,و,تمرینات,پایانی,یا,سرد,کردن,بدن,در,بدنسازی,و,فعالیت,های,ورزشی,سنگین, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت: 21:57

معرفي سايت سام اکسچنجر بهترين صرافي آنلاين از نظرقيمت

امروزه اسم بيت کويين و ارزهاي ديجيتالي ديگر زياد به گوشمان مي خورد. اما ارز ديجيتال چيست؟ چگونه مي توان از آن کسب درامد کرد؟ و اگر قصد خريد و فروش ارز ديجيتالي داريم از چه طريقي مي توانيم اقدام کنيم؟ سام اکسچنجر در واقع يک صرافي آنلاين است که ارز ديجيتالي ارائه مي دهد و شما براي خريد و فروش انواع ارزهاي ديجيتالي مي توانيد از اين سايت استفاده کنيد.

ارز ديجيتالي يا Cryptocurrency نوعي پول است که با کدنويسي ايجاد و رمزنگاري شده و واقعيت خارجي ندارد. پول ديجيتالي غير متمرکز است به اين معني که توسط هيچ نهاد يا سازماني کنترل نمي شود. ارسال ارز ديجيتالي به ديگران بدون دخالت هيچ واسطه اي قابل انجام است و شما براي مبادلات ارز ديجتالي خود نيازي به افتتاح حساب نخواهيد داشت و البته اين ويژگي را نيز دارد که اگر به اشتباه به حساب شخصي ارز ديجيتالي واريز کنيد نمي توانيد آن را پس بگيريد.

انواع ارز ديجيتال مانند ريپل، اتريوم، پرفکت ماني، بيت کويين و ... هستند. از آنجايي که ارزهاي ديجيتالي رمز نگاري مي شوند قابل اعتمادند. يکي از ويژگي هاي مثبت ارزهاي ديجيتالي اين است که فرامرزي هستند و شما از طريق آن ها مي توانيد در سراسر دنيا به تبادلات مالي اقدام کنيد، کاري که اگر خبواهيد از طريق بانک ها انجام دهيد شايد روزها طول بکشد را مي توانيد از طريق ارز ديجيتالي در عرض چند دقيقه انجام دهيد.

در ادامه با معرفي سايت سام اکسچنجر بهترين صرافي آنلاين از نظر قيمت در خدمت شما هستيم.

معرفي سايت سام اکسچنجر

سام اکسچنجر يکي از بهترين سايت هاي صرافي آنلاين از لحاظ قيمت است که هدف آن ارائه خدمات ساده تر و سريعتر به کاربراني است که در زمينه خريد و فروش انواع ارزهاي ديجيتالي فعاليت مي کنند. اين سايت با بيش از 7 سال سابقه در زمينه مبادلات ارزهاي ديجيتالي و نقد کردن درآمدهاي ارزي فعال است و در حال حاضر تبديل به يکي از بهترين سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتالي تبديل شده است.

براي خريد و فروش اتوماتيک و در لحظه مي توايند از خدمات دقيق و طمئن اين سايت برخوردار شويد و مطمئن باشيد که معاملات شما توسط اين سامانه با بالاترين استانداردها قابل انجام است و توسط کارشناسان ما پشتيباني مي شوند.

خدمات سايت سام اکسچنجر

همان طور که از يک صرافي آنلاين انتظار داريم عمده فعاليت هاي سايت سام اکسچنجر شامل خريد و فروش ارزهاي ديجيتال، خريد پرفکت ماني، ارائه خدمات پرداخت آنلاين و نقد کردن درآمدهاي ارزي مي باشد. روند ثبت نام در اين سايت بسيار ساده است و شما به راحتي مي توانيد معاملات ارزهاي ديجيتالي خود را از طريق اين سايت انجام دهيد. در ادامه توضيحات مختصري درباره پرفکت ماني و ووچر پرفکت ماني خدمت شما ارائه مي دهيم.

خريد و فروش پرفکت ماني (Perfect Money)

پرفکت ماني يک شبکه پرداخت انلاين است که در کشور پاناما مستقر شده است. اين سايت ارائه دهنده ارزهاي ديجيتالي است که اخيرا در ايران محبوبيت زيادي پيدا کرده و شايد دليل اين موضوع اين باشد که علي رغم تحريم ها ايجاد حساب توسط کاربران ايراني و همچنين زبان فارسي توسط آن پشتيباني مي شود. شما مي توانيد در حساب پرفکت ماني خود به چند شکل پس انداز کنيد: دلار آمريکا، يورو، طلا، بيت کويين که همگي بر حسب واحد پرفکت ماني (PM) خواهد بود.

يکي از ارزهاي موجود در سام اکسچنجر ارز پرفکت ماني است شما براي خريد و فروش پرفکت ماني بايد در اين شبکه ثبت نام کنيد و اطلاعات حساب کاربري و کيف پول خود را دريافت کنيد. اگر قصد خريد ارز ديجيتالي پرفکت ماني از طريق صرافي آنلاين سام اکسچنجر را داريد کافي است در سايت سام اکسچنجر ثبت نام کنيد و پس از تأييد هويت توسط مدير سايت بصورت آنلاين به خريد و فروش پرفکت ماني اقدام کنيد. با خريد و فروش پرفکت ماني از طريق سايت سام اکسچنجر مي توانيد مطمئن باشيد که يک صرافي آنلاين معتبر را انتخاب کرده ايد که داراي قيمت هاي رقابتي و منصفانه است.

مزيت هاي پرفکت ماني:

  • پرفکت ماني براي افرادي که به صورت دورکار در سايت هاي خارجي مشغول به کار هستند يک راه عالي براي دريافت درآمدشان مي باشد.
  • به موجودي حساب شما در پرفکت ماني سود تعلق مي گيرد.
  • زبان فارسي توسط پرفکت ماني پشتيباني مي شود.
  • پرفکت ماني با داشتن کيف پول هاي مختلف از ارزهاي رايج جهان پشتيباني مي کند.

 ووچر پرفکت ماني چيست؟

اي ووچر (e-Voucher) يا ووچر پرفکت ماني در واقع کارت شارژ پرفکت ماني است و راهي است براي اينکه خدمات پرداخت آنلاين در عين اينکه ايمن باشند ساده تر و سريعتر صورت بگيرد.

ووچر پرفکت ماني چيست؟ ووچر پرفکت ماني يک چک بانکي الکترونيکي است که از آن براي انجام مبادلات توسط سيستم پرفکت ماني (افزايش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت ماني) استفاده مي شود. اي ووچر (E-Voucher) شامل يک شماره ديجيتالي 16 رقمي است که يک کد فعالسازي 10 رقمي، مقدار پول و تاريخ مبادله مي باشد. انتقال وجه از طريق اي ووچر پرفکت ماني شامل هيچ گونه کارمزدي نمي شود.

چرا مي گوييم سايت سام اکسچنجر بهترين است؟

چرا از بين صرافي هاي آنلاين سام اکسچنجر را انتخاب کنيم. در ادامه چند مزيت سام اکسچنجر را به شما معرفي مي کنيم:

  • پشتيباني 24 ساعته

کارشناسان اين سايت آماده ارائه خدمات پشتيباني به کاربران خود مي باشند. پشتيباني هاي حرفه اي اين سايت يکي از دلايل برتري اين سايت مي باشد.

  • سرعت

تبديل ارز در سايت سام اکسچنجر در مدت زمان بسيار کمي قابل انجام است و تسويه سفارشات فروش در کمترين زمان ممکن صورت مي گيرد.

  • خريد چندباره

شما مي توانيد هرچند باري که مي خواهيد خريد خود را تکرار کنيد.

  • امنيت

امنيت حساب کاربري شما در اين سايت تضمين مي شود.

  • دقت

با ايجاد حساب در سايت سام اکسچنجر مي توانيد از مبادلات دقيق اين سامانه آسوده خاطر باشيد.

  • اعتبار

سال ها سابقه در زمينه ارزهاي ديجيتالي باعث شده سايت سام اکسچنجر داراي اعتبار زيادي باشد.

  • عدم دريافت کارمزد

ارائه خدمات در سايت سام اکسچنجر بدون دريافت کارمزد صورت مي گيرد.

  • تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران

اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي است و تمامي معاملات پس از اهراز هويت قابل انجام است.

امروزه انجام معاملات با ارزهاي ديجيتالي بسيار معمول و رايج شده و يکي از محبوب ترين شبکه ها براي انجام معاملات انلاين سيستم پرفکت ماني است. سايت سام اکسچنجر اماده ارائه خدمات در زمينه تسهيل در خريد و فروش پرفکت ماني است و با خيال راحت مي توانيد نبادلات ارزهاي ديجيتالي خود را به صورت مطمئن انجام دهيد.

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,سایت,سام,اکسچنجر,بهترین,صرافی,آنلاین,از,نظرقیمت, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت: 20:55

 

ريمل حجم دهنده فلورمار Precious curl mascara

برس ضخيم و خميده اين ريمل حجم دهنده باعث خواهد شد که مژه ها کمي فر شده و به خوبي از هم جدا شوند. اين ريمل مژه ها را حجيم تر کرده و همچنين تمام روز ماندگاري خواهد داشت. 

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : ریمل,حجم,دهنده,فلورمار,Precious,curl,mascara, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 19:00

داربست و نصب روي سازه ساختمان

شرکت آهن ايرانيان علاوه براينکه تماميه نيازهاي شما پيمانکاران عزيزاز جمله  ميلگرد را فراهم مي کند.نصب و تحويل داربست در محل اجرايه پروژه را نيزه در دست اجرا دارد و مي توانيد با تکيه بر تکنسين ها و کارگرهاي زحمت کش شرکت آهن ايرانيان ديگر نگرانيه نصب پروژه را نداشته باشيد.

 

 

قيمت لوله داربست

قيمت لوله داربست داراي نوسانات بسيار شديدي در چند سال گذشته بوده است و مي توانيم به جرات بگوييم که تقريبا نصبت به پارسال قيمت لوله داربست  ،تيرآهن و غيره....سير صعودي به خود داشته و تا الان ادامه دارد.

 

قيمت نبشي درب کارخانه

قيمت نبشي و آهن آلات معمولا با نوسانات دلار تغيير مي کنند مي توانيم به جرات اعلام کنيم در حدود دو سال گذشته بيشترين حجم فشار بر بازار آهن کشور را داشتيم.

گوشت نبشي و سايز نبشي رابطه مستقيم با وزن و قميت آن دارد.

 

کاربرد نبشي

نبشي در صنايع بزرگ و کوچک کشور کاربرد هاي وسيعي دارد .يکي از پر کاربرد ترين قسمت هايي که هر روزه شاهده آن هستيم اين است که در آسانسورها به عنوان ريل براي جابجايي کابين آسانسور مي باشد.نبشي معمولا در جاهايي کاربرد دارد که حکم نگه دارنده را ريلي محکم براي بدنه  سازه را ايفا کند.

قيمت لوله گالوانيزه

لوله گالوانيزه در دو حالت گرم و سرد به بازار عرضه مي شود .شرکت آهن ايرانيان تماميه سفارشات شما عزيزان را به صورت کامل و بدون حتي يک روز تاخير به شما عزيزان تحويل ميدهد.

عوامل مختلفي قيمت لوله گالوانيزه تاثير دارند که از جمله يکي از آنها شرايط اقتصاديه کنوني مي باشد تحريم هاي نا جوانمردانه بر کشور اسلامي عزيزمان باعث شده قيمت ميلگرد، تير آهن،پروفيل، نبشي بسيار نوسان و بالا پايين داشته باشد.

 

مزاياي لوله گالوانيزه

يکي از مزايايي لوله گالوانيزه که اين نوع کالاي توليد شده را ارزشمند تر از لولهاي هم طراز خود مي کند عدم زنگ زدگي در برابر رطوبت و آب و هواي مرطوب مي باشد ودر مراکزي که محيط داراي رطوبت بسيار بالايي مي باشد و سطح لوله عايق حرارتي ندارد از اين نوع لوله استفاده مي شود گروه فني شرکت آهن ايرانيان با تکيه بر دانش روز دنيا هم اکنون براي شما عزيزان اين نويد را دارد که مي توانند براي خريد با اتکايه کامل از کارشناسان اين شرکت بهره بگيرند و بهترين انتخاب را داشته باشند.

انواع لوله آهن ايرانيان

لوله درزدار، مانيسمان،درزدار،داربست و..... را مي توانيد در هر نقطه از کشور که هستيد سفارش دهيد و در سريع ترين وقت براي شما تهيه و ارسال مي شود.

 

آشپزی...
ما را در سایت آشپزی دنبال می کنید

برچسب : میلگرد,و,انواع,تولیدات,صنایع,فولاد, نویسنده : kavoosifar studentt بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 11:22